Дистанційне навчання з 18.05. 2020р. по 22.05.2020р.
Основи здоров’я 5 клас (19.05 - 5А; 20.05 - 5Б)
Урок 30. Стихійні
лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у
зону підтоплення. Відпрацювання навичок
безпечної поведінки під час сильного вітру, грози і підтоплення. Відпочинок
на природі. Правила купання у водоймах. Дії у небезпечних ситуація на воді. Моделювання ситуації надання допомоги
постраждалому при тепловому або сонячному ударі.**
Д/З опрацювати § 30, §31; опрацювати с. 174.
Урок 30. Безпека руху велосипедиста. Одяг для велосипедиста. Засоби безпеки велосипедиста. Правила дорожнього руху, перевезення вантажів та виконання маневрів на велосипеді.
Д/З опрацювати § 31; 32
Виконати тестові завдання
Основи здоров’я 7 клас (20.05 - 7-В; 21.05 - 7-А; 7-Б)
Урок 30. Наркотична залежність. Положення кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдженням наркотиків. Протидія залученню до вживання наркотичних речовин.
Д/З опрацювати §§27,28
Виконати тестові завдання
Код доступу
Основи здоров’я 8 клас (13.05 - 8-Б; 14.05 - 8-А)
Урок 30. Захист від кримінальних небезпек. Основи самозахисту. Поняття і межі допустимої самооборони. Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність і бездоглядність
Д/З опрацювати §25; 26; 28
Основи здоров’я 9 клас 12.05
Урок 29. Концепція національної безпеки України. Сфери національної безпеки. Глобальні загрози, породжені діяльністю людини та їх вплив на здоров’я. Розвиток екологічно доцільного мислення і поведінки, як складова формування здорового способу життя. Оцінювання екологічних небезпек за місцем проживання, що впливають на здоров’я громади.**
Д/З опрацювати §28;29
Виконати завдання
Природознавство 5 клас
19.05
Урок 63 Охорона природи. Червона книга
21.05
Урок 64. Заповідники, заказники, національні парки та їх значення для збереження природи Землі.
Організація спостережень за природоохоронною діяльністю людей у своїй місцевості
Д/З опрацювати §48 (с. 211-216)
Урок 63 Охорона природи. Червона книга
Практична робота: Складання Червоної книги своєї місцевості. ( с. 210)
Д/З опрацювати §47 (с. с. 206-210)
Урок 64. Заповідники, заказники, національні парки та їх значення для збереження природи Землі.
Організація спостережень за природоохоронною діяльністю людей у своїй місцевості
Д/З опрацювати §48 (с. 211-216)
Дистанційне навчання з 12.05. 2020р. по 15.05.2020р.
Основи здоров’я 5 клас (12.05 - 5А; 13.05 - 5Б)
Урок 29. Наслідки
забруднення довкілля для життя і здоров’я людини. Способи
збереження природного середовища. Створення
саморобок для повторного використання пластикових упаковок.*
Д/З опрацювати § 29
Створити саморобку з пластику.
Урок 29. Види небезпечних промислових об’єктів. Дії школяра в разі виникнення аварійної ситуації на підприємстві. Підручні засоби захисту.
Д/З опрацювати § 29; виконати завдання на с.164
Основи здоров’я 7 клас (13.05 - 7-В; 14.05 - 7-А; 7-Б)
Урок 29. Наслідки вживання наркотиків. Міфи і факти про наркотики
Д/З опрацювати §26
Основи здоров’я 8 клас (13.05 - 8-Б; 14.05 - 8-А)
Урок 29. Види правопорушень. Поведінка підлітків у разі затримання поліцією.
Д/З опрацювати §24; виконати завдання на с. 155.
Основи здоров’я 9 клас 12.05
Урок 29. Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки. Взаємозв’язок особистої, національної і глобальної безпеки. Відпрацювання навичок оцінювання ризику на особистому рівні
Д/З опрацювати §27; виконати завдання на с. 194.
Природознавство 5 клас
12.05
Урок 61 Зміни в природі від діяльності людини Презентація
14.05
Урок 62. Екологічні проблеми та їх розв’язування Презентація
Д/З (опрацювати §46 (с. 202-206))
Урок 61 Зміни в природі від діяльності людини Презентація
Д/З опрацювати §45 (с. 200-201)
Урок 62. Екологічні проблеми та їх розв’язування Презентація
Д/З (опрацювати §46 (с. 202-206))
Дистанційне навчання з 04.05. 2020р. по 08.05.2020р.
Основи здоров’я 5 клас (05.05 - 5А; 06.05 - 5Б)
Урок 28. Безпека
на дворі. Місця підвищеної небезпеки. Екстремальні ситуації (при спілкуванні з
людьми) з незнайомцями. Моделювання безпечної поведінки з людьми.
Відпрацювання алгоритму безпечної
поведінки в місцях великого скупчення людей. Відпрацювання навичок
відмови від ігор у небезпечних місцях.
Переглянути відео
Переглянути відео
Д/З опрацювати § 27 §28,
За допомогою крос-тесту, правил на с. 173 та порад на с. 142—144 складіть пам’ятку безпечної поведінки з незнайомцями.
Урок 27. Засоби пожежогасіння. Гасіння невеликої пожежі. Захист органів дихання в зоні пожежі. Дії в разі загорання одягу. +Презентація
Д/З опрацювати § 28; Малюнок на тему "Вогонь - друг, вогонь - ворог"
Основи здоров’я 7 клас (06.05 - 7-В; 07.05 - 7-А; 7-Б)
Урок 28. Вплив засобів масової інформації на здоров’я.
Найближче оточення дитини. Вплив родини і друзів. Принципи формування міжособистісних стосунків. Відпрацювання навичок щодо налагодження партнерських стосунків з родиною та друзями.
Д/З опрацювати §24; §25
Практична робота"Створення реклами здорового способу життя"
(Малюнок, коллаж або презентацію надіслати на поштову скриньку)
Основи здоров’я 8 клас (06.05 - 8-Б; 07,05 - 8-А)
Урок 27. Забруднення навколишнього середовища і здоров’я. Питна вода і здоров’я. Небезпека купання у забруднених водоймах.Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров’я. Вплив транспорту на навколишнє середовище та здоров’я. Вплив забруднення грунтів на здоров’я.
Д/З опрацювати §21; §22; § 23)
Створити презентацію на одну із тем:
1. Екологічні проблеми Хмельниччини.
2. Проблема чистої води.Вплив діяльності людини на водні ресурси.
3. Проблема чистого повітря. Вплив діяльності людини на атмосферу.
4. Основні забруднювачі літосфери внаслідок господарської діяльності людини. Основи здоров’я 9 клас 05.05
Урок 27. Узагальнення з теми «Соціальний добробут»
Природознавство 5 клас
05.05
Урок 59. Підсумковийурок «Планета Земля як середовище життя організмів»
07.05
Урок 60. Людина – частина природи. Зв’язок людини з природою
Д/З (опрацювати § 45 с. 198-200)
Урок 59. Підсумковийурок «Планета Земля як середовище життя організмів»
07.05
Урок 60. Людина – частина природи. Зв’язок людини з природою
Д/З (опрацювати § 45 с. 198-200)
Основи здоров’я 5 клас
(28.04 - 5А; 29.04 - 5Б)
Урок 26. Безпека в
побуті. Ризики побутового травмування, телефонного та телевізійного шахрайства,
проникнення в оселю зловмисників.
Обстеження безпеки своєї оселі. Переглянути відео
Обстеження безпеки своєї оселі. Переглянути відео
(опрацювати § 26)
Основи здоров’я 6 клас (29.04 - 6-Б)
Урок 26. Причини виникнення пожеж. Стадії розвитку пожежі. Пожежна охорона. Профілактика пожеж. План евакуації з будинку. Відпрацювання наслідків евакуації з приміщення школи і своєї оселі (опрацювати § 27)
Основи здоров’я 7 клас (29.04 - 7-В; 30.04 - 7-А; 7-Б)
Урок 27. Соціальна безпека населеного пункту. Держава на захисті прав дитини. Клініки, дружні для молоді.
Складання списку телефонів медичних закладів психологічних та соціальних служб для молоді, кабінетів довіри.
(опрацювати § 23)
Основи здоров’я 8 клас (29.04 - 8-Б; 30.04 - 8-А)
Урок 26. Мотоцикл і безпека. Правила для мотоциклістів та їх пасажирів. Небезпека керування транспортним засобом у нетверезому стані.
Відпрацювання навичок відмови від небезпечних пропозицій, пов’язаних з транспортними засобами
(опрацювати § 20) Виконати завдання
Основи здоров’я 9 клас 29.04
Урок 26. Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я . Профілактика вроджених вад.. (опрацювати §§ 23, 24)
Природознавство 5 клас
Основи здоров’я 6 клас (29.04 - 6-Б)
Урок 26. Причини виникнення пожеж. Стадії розвитку пожежі. Пожежна охорона. Профілактика пожеж. План евакуації з будинку. Відпрацювання наслідків евакуації з приміщення школи і своєї оселі (опрацювати § 27)
Основи здоров’я 7 клас (29.04 - 7-В; 30.04 - 7-А; 7-Б)
Урок 27. Соціальна безпека населеного пункту. Держава на захисті прав дитини. Клініки, дружні для молоді.
Складання списку телефонів медичних закладів психологічних та соціальних служб для молоді, кабінетів довіри.
(опрацювати § 23)
Основи здоров’я 8 клас (29.04 - 8-Б; 30.04 - 8-А)
Урок 26. Мотоцикл і безпека. Правила для мотоциклістів та їх пасажирів. Небезпека керування транспортним засобом у нетверезому стані.
Відпрацювання навичок відмови від небезпечних пропозицій, пов’язаних з транспортними засобами
(опрацювати § 20) Виконати завдання
Основи здоров’я 9 клас 29.04
Урок 26. Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я . Профілактика вроджених вад.. (опрацювати §§ 23, 24)
Природознавство 5 клас
28.04
57. Вплив на організми чинників живої природи. Переглянути презентацію
Д/З(опрацювати § 43; дайте письмово відповіді на запитання в презентації: слайд №14)
30.04
58. Угруповання організмів. Екосистеми. + Переглянути презентацію
Д/З (опрацювати § 44)
Заповнити таблицю на слайді № 12, використовуючи слайд № 13
57. Вплив на організми чинників живої природи. Переглянути презентацію
Д/З(опрацювати § 43; дайте письмово відповіді на запитання в презентації: слайд №14)
30.04
58. Угруповання організмів. Екосистеми. + Переглянути презентацію
Д/З (опрацювати § 44)
Заповнити таблицю на слайді № 12, використовуючи слайд № 13
До 03.05 здати
проект"Вирощування найвищої бобової рослини"
Дистанційне навчання з 21.04. 2020р. по 24.04.2020р.
Основи здоров’я 5 клас
(опрацювати § 25; виконати завдання 4 на ст.134)
Основи здоров’я 6 клас (22.04 - 6-Б)
Урок 25. Безпека твого дому (опрацювати § 26)
Основи здоров’я 7 клас (22.04 - 7-В; 23.04 - 7-А; 7-Б)
Урок 26. Узагальнення з теми «Психічна і духовна складові здоров’я»
Подовжили час роботи над тестом
Основи здоров’я 8 клас (22.04 - 8-Б; 23.04 - 8-А)
Урок 25. Організація дорожнього руху Переглянути презентацію
(опрацювати § 19) Письмове завдання
Основи здоров’я 9 клас 21.04
Урок 26. Репродуктивне здоров’я молоді Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків. (опрацювати § 23)
Природознавство 5 клас
Інструкція до проекту "Вирощування найвищої бобової рослини"Основи здоров’я 6 клас (22.04 - 6-Б)
Урок 25. Безпека твого дому (опрацювати § 26)
Основи здоров’я 7 клас (22.04 - 7-В; 23.04 - 7-А; 7-Б)
Урок 26. Узагальнення з теми «Психічна і духовна складові здоров’я»
Подовжили час роботи над тестом
Основи здоров’я 8 клас (22.04 - 8-Б; 23.04 - 8-А)
Урок 25. Організація дорожнього руху Переглянути презентацію
(опрацювати § 19) Письмове завдання
Основи здоров’я 9 клас 21.04
Урок 26. Репродуктивне здоров’я молоді Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків. (опрацювати § 23)
Природознавство 5 клас
21.04
55. Водне середовище життя. Переглянути презентацію
(опрацювати § 41; виконати завд. 5 на ст. 180)
23.04
56. Ґрунтове середовище життя. + Переглянути презентацію
(опрацювати § 42)
55. Водне середовище життя. Переглянути презентацію
(опрацювати § 41; виконати завд. 5 на ст. 180)
23.04
56. Ґрунтове середовище життя. + Переглянути презентацію
(опрацювати § 42)
Дистанційне навчання з 13.04. 2020р. по 17.04.2020р.
Основи здоров’я 5 клас
(опрацювати § 24)
Основи здоров’я 6 клас (13.04 - 6-А; 6-В; 15.04 - 6-Б)
Урок 24. Узагальнення з теми «Соціальна складова здоров’я» + Тести
Основи здоров’я 7 клас (16.04 - 7-А; 7-Б; 15.04 - 7-В)
Урок 25. Конфлікти і здоров’я (опрацювати § 22; виконати завдання 3 на с.148)
Основи здоров’я 8 клас (15.04 - 8-Б; 16.04- 8-А)
Урок 24. Узагальнення з теми «Соціальне благополуччя» + Тестові завдання
Основи здоров’я 9 клас 14.04
Урок 25. Соціальна компетентність. Стосунки і рівні спілкування. Навички ефективного спілкування Стосунки з дорослими і однолітками.
(опрацювати §§ 20, 21; виконати завдання на с.153-154)
Природознавство 5 клас
Дистанційне навчання з 06.04. 2020р. по 10.04.2020р.Основи здоров’я 6 клас (13.04 - 6-А; 6-В; 15.04 - 6-Б)
Урок 24. Узагальнення з теми «Соціальна складова здоров’я» + Тести
Код доступу 780298
Основи здоров’я 7 клас (16.04 - 7-А; 7-Б; 15.04 - 7-В)
Урок 25. Конфлікти і здоров’я (опрацювати § 22; виконати завдання 3 на с.148)
Основи здоров’я 8 клас (15.04 - 8-Б; 16.04- 8-А)
Урок 24. Узагальнення з теми «Соціальне благополуччя» + Тестові завдання
Код доступу 2579099
Основи здоров’я 9 клас 14.04
Урок 25. Соціальна компетентність. Стосунки і рівні спілкування. Навички ефективного спілкування Стосунки з дорослими і однолітками.
(опрацювати §§ 20, 21; виконати завдання на с.153-154)
Природознавство 5 клас
14.04
Урок 52. Пристосування організмів до змін умов середовища. Переглянути презентацію
(опрацювати § 39; виконати завд.6 на ст.172)
16.04
Урок 54. Наземно-повітряне середовище життя + Переглянути презентацію
(опрацювати § 40)
Урок 52. Пристосування організмів до змін умов середовища. Переглянути презентацію
(опрацювати § 39; виконати завд.6 на ст.172)
16.04
Урок 54. Наземно-повітряне середовище життя + Переглянути презентацію
(опрацювати § 40)
Основи здоров’я 5 клас (07.04 5-А; 08.04-5-Б)
Основи здоров’я 6 клас (06.04 6-А, 6-В ; 09.04 6-Б)
Урок 23. Підліткові компанії (опрацювати § 25)
Основи здоров’я 7 клас (08.04 7-В; 02.04 7-А, 7-Б)
Урок 24. Керування стресами (опрацювати § 21)
Основи здоров’я 8 клас (08.04 8-Б; 03.04 8-А)
Урок 23. Протидія сексуальному насиллю (опрацювати § 18; повторити §§ 14-17 )
Основи здоров’я 9 клас (31.03)
Урок 22. Моральний розвиток особистості. Самовиховання характеру. (опрацювати § 19, виконати завдання на с. 139(письмово))
Природознавство 5 клас
31.03
Урок 49. Визначення рослин, грибів, тварин (опрацювати § 37; виконати в зошитах практичну роботу на с. 161-162 (фотозвіт))
Розпочати підготовку до проекту «Вирощування найвищої бобової рослини» дивитися інструкцію на с.193 ІНСТРУКЦІЯ
02.04
Урок 49. Визначення рослин, грибів, тварин (опрацювати § 37; виконати в зошитах практичну роботу на с. 161-162 (фотозвіт))
Розпочати підготовку до проекту «Вирощування найвищої бобової рослини» дивитися інструкцію на с.193 ІНСТРУКЦІЯ
02.04